Usługi i wyroby reklamowe cieszą się niemalejącą popularnością, a do coraz częściej wykorzystywanych należą rollup’y o funkcji marketingowej, promocyjnej i reklamowej. Są to praktyczne i łatwe w użytkowaniu banery, które można rozwijać i zwijać zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem przenosić pomiędzy różnymi miejscami ekspozycji i stanowiskami pracy, a tym samym włączyć w zaplanowaną strategię reklamową. W tym artykule przybliżamy najważniejsze informacje dotyczące rollapów reklamowych, wskazujemy na najważniejsze funkcje, zadania oraz cechy konstrukcyjne, a także doradzamy w wyborze najlepiej dopasowanych modeli.
Gdzie sprawdzi się roll-up reklamowy?
Najczęściej roll-upy reklamowe stosuje się:
– w aranżacji stanowisk pracy i siedziby firmy,
– w czasie eventów branżowych i wyjazdowych,
– w czasie szkoleń, konferencji i spotkań biznesowych.
W każdej z tych sytuacji, rollup reklamowy będzie skutecznie wspierać swojego właściciela w promocji jego marki oraz aktywnie działać na rzecz jej rozwoju.
Do praktycznych zalet roll-up’ów reklamowych należy ich mobilnych charakter. Roll-up’y można bez problemu składać i rozkładać, przenosić w dedykowanym pokrowcu oraz wykorzystywać wewnątrz budynków jak i w miejscach nieosłoniętych. Popularnością cieszy się zwłaszcza rollup dwustronny, pozwalający na naprzemienną ekspozycję dwóch różnych grafik.
Roll-up’y reklamowe – elastyczne akcesorium dopasowane do potrzeb nabywcy
Do wyboru są różne rozmiary i formaty roll-up’ów. Standardowa długość wynosi 200 cm, podczas gdy szerokość mieści się zazwyczaj w przedziale 85 do 150 cm. Roll-up’y takie są lekkie, łatwe w transporcie na krótki i długi dystans, pasują do większości potencjalnych aplikacji ekspozycyjnych, a także są łatwe w obsłudze.
Konstrukcja może zostać dopasowana także do innych potrzeb nabywcy. Roll-up’y mogą zostać wykonane przy użyciu tkanin ekspozycyjnych, odpornych na blaknięcie lub całkowicie nieprześwitujących. W trakcie negocjowania warunków współpracy, warto również zwrócić uwagę na możliwość konsultacji projektu graficznego i jego dopasowania do zamierzonego sposobu wykorzystania roll-up’u.
Jak długo trwa realizacja zamówionego roll-up’u?
Producenci roll-up’ów wychodzą naprzeciw potrzebom swoich Klientów i oferują możliwość zaprojektowania i zamawiania przez internet. Czas produkcji jest uzależniony od dostępności komponentów i wyposażenia danej firmy – zazwyczaj zajmuje 3 do 5 dni roboczych.
Najważniejsze funkcje roll-up’ów
Oprócz funkcji reklamowo-promocyjnej, roll-up’y wykorzystuje się także z uwagi na ich walory aranżacyjne i dekoracyjne. Mogą zostać wykorzystane jako dekoracja reklamowa w obrębie danego lokalu lub stanowiska pracy, jak również stać się elementem strategii informacyjnej lub wizualnej konkretnej firmy.